Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2009, 18:38   #353
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Kijk. Hier vind je de originele post. En die begint, oh wonder, met:



Wees zo vriendelijk om je gelijk aan de hand van die originele post aan te tonen. Dank u wel.

Ik voel mij door de rest van je betoog niet aangesproken. Ik heb zelfs geen enkele aanleiding gegeven voor al dat. Het spreekt voor zich dat ik het maar gemakshalve negeer, want daar gaat het niet om.
ik weet dat jij reageert op dat stukje, en ik zeg dat je de rest ook eens mag lezen, dan zul je veel wijzer worden.Wat jij dus zegt is dat zijn projectie op de groene niet klopt, en dat zal wel voor een stuk zo zijn dat jij als insider het zo niet ervaart.

Als je een politieker hoort zeggen dat er teveel zwartwerk is voelt ook niemand zich aangesproken, en nochthans klussen we allemaal in ons huis bvb en helpen we allemaal wel eens een vriend als dienst en wederdienst;.. En nog altijd voelt niemand zich aangesproken. Dat is hetzelfde... Jij voelt u nu niet aangesproken, maar nochthans is dat voor ons het beeld dat je blijkbaar moet hebben, want anders logisch kun je het niet verklaren.

IK kan dus ook niet uitleggen waarom groene bvb tegen het verbranden zijn van kernafval via kweekreactoren ?

En ik wil gerust eens terugkomen op mijns stelling: het is gemakkelijk groen te zijn in een 'liberale economie', maar bewijs eens in een 'biosfeer dat uw maatschappelijk model werkt;...' Dat kun je niet, en dat is dus des te aangrijpender dat we als gemeenschap onze strategie gaan steunen op iets dat we weten dat bewezen is dat niet werkt. En dat we weten dat al die mensen die het prediken dat doel gewoon ook niet willen bereiken.

COncreet: wil jij in een maatschappij leven als het winderig is of er schijnt zon, dat je kan werken ??? Als de zon ondergaat, en het wordt windstil, dat je niets meer kunt doen ???
Vertel het mij eventjes, wil jij in zo'n maatschappij leven of niet ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden