Los bericht bekijken
Oud 17 september 2016, 02:16   #4
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard paul de sterfhuisconsulent

dit wou ik er zelf even achter hangen

#1 , 1 week 5 dagen geleden (01 Mei 2016 10:14)

Goedemorgen allemaal...
en speciaal voor
@ recht op antwoord en @ ik ben radeloos en @ denlowie

Na over en weer gedoe kreeg ik dit bericht van de webmaster.
Ik neem aan dat ik hiermee gezuiverd ben van al de wilde beschuldigingen die ik over me heen kreeg.
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________
Beste Maxima cum laude,
Wil onze oprechte excuses aanvaarden voor de vergissing die plaatsvond.
Het IP-adres waarmee u berichten plaatste kwam exact overeen met het IP-adres van iemand die misbruik maakt van onze website.
Met vriendelijke groeten,
Bart Demyttenaere
Beheerder Juridisch Forum
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________
Natuurlijk is er altijd ergens ook een positieve zijde aan.
Door nieuwsgierigheid vanwege, de valse beschuldigingen aan mijn adres, ben ik samen met enkele campus vrienden alles gaan opzoeken over deze man.
Wij hebben in de bibliotheek zijn Trends Tendances van 14 maart 1996 gevonden want deze is niet terug te vinden op het net .
Het verhaal is ongelooflijk en het bevestigd inderdaad dat hij de uitvinder is van de sterfhuisconstructie volgens het Belgische recht. Het verhaal bevestigd dat hij sinds 1988 elke week door de Gerechtelijke politie in gans Vlaanderen werd opgeroepen en dat hij zelfs 1 maal 6 weken aan een stuk is ondervraagd. Aangezien men geen onwettelijkheid kon ontdekken heeft men hem moeten laten gaan.
Volgens Trends werkte de sterfhuis consulent op een wiskundig model gebaseerd op abstracte algebra en kende hij meer dan 3000 arresten in verband met insolventie uit zijn hoofd.

Van een combinatie van wiskunde en recht hebben wij op de faculteit nog nooit gehoord. 99 procent van ons hebben vaak voor studies recht gekozen omdat we zwak waren in wiskunde en abstracte algebra
Bij verder opzoekingen blijken er ongelooflijk veel artikels in kranten en tijdschriften verschenen te zijn over deze persoon, gaande van front nieuws in de financiële tijd tot stadsfiguur in de gazet van Antwerpen met als titel “de Christus der gefailleerde.”
Al deze artikels zijn niet gedigitaliseerd (voor de periode 1997) zodat we ze echt fysiek in het archief zijn gaan opzoeken.
Uit de stukken van de Kamer en Senaat blijkt dat deze man de oorzaak is van praktisch al de reparatie wetten tussen 1993 en 2002.

Wat wij niet begrijpen is als die man gedurende al die 9 jaren niet is kunnen opgepakt worden omdat hij klaarblijkelijk binnen de toenmalige wetten bleef, hoe is hij dan kunnen veroordeeld worden en waarom bleef zijn dossier dan 4 jaar in de kast liggen ?
Immers het feit dat al die wetten zijn gewijzigd bevestigd toch dat hij binnen de geldende oude wetten perfect legaal werkte, anders moest men toch al die nieuwe wetten niet stemmen.
Wij gaan verder met onze opzoekingen, maar nu heb ik nog altijd niet de definities over sterfhuisconstructies legaal en illegaal, ziekenhuisconstructies en slachthuisconstructies.

Ik kan het hem ook niet meer vragen per PB omdat hij schijnbaar van het forum is gebannen....
Ik heb wel zijn open brief aan het forum gekregen via PB en begrijp hoe die man zich voelde omdat ik toen zelf onschuldig werd beschuldigd (omdat ik mijn alias met hoofdletters schreef)!
Ook zijn verwijderde draad van de Panama papers heb ik gekregen en op het nieuws is intussen verschenen wat hij daar in aankondigde.

Een vraag die ik heb: ik ben toch wel degelijk op een juridisch forum want het komt mij allemaal zeer bizar over.
Over en weer gedoe van beschuldigingen kan ik nu missen, maar wilde dit toch in de groep gooien in de hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden