Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2018, 10:43   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.572
Standaard Dubbel paspoort - Duitsland

Alice Weidel: Inburgering in Duitsland veel moeilijker maken.

Citaat:
In Duitsland houden 6 van de 10 ingeburgerde mensen volgens het Duitse Bureau voor de Statistiek hun oude staatsburgerschap.
Niet alleen in Duitsland denk ik.

In ons land lopen zelfs Politici rond met een dubbel paspoort.

In Duitsland wil een AfD-fractievoorzitser, Alice Weidel, daar paal -en perk aan stellen.

Weidel: Einbürgerung in Deutschland deutlich erschweren

Of men de dame in kwestie haar actie gaat kunnen smaken dat valt nog af te wachten alhoewel er véél mensen zijn die haar plan een goede zet vinden.

Citaat:
Einbürgerung darf erst nach 20 Jahren möglich sein und nur, wenn gleichzeitig dauerhaft in die Sozialkassen eingezahlt wurde, um Opportunismus und Sozialtourismus zu unterbinden.

Wir müssen endlich die Kontrolle darüber zurück erlangen, wer bei uns eingebürgert wird und wer nicht.“

Inburgering mag pas na 20 jaar mogelijk zijn, en alleen maar wanneer er sociale bijdragen werden betaald, om opportunisme en sociaal toerisme te stoppen.

We moeten er eindelijk de controle over terugkrijgen wie bij ons ingeburgerd wordt en wie niet.”
Daar valt niets aan toe te voegen want gelijk heeft ze.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 augustus 2018 om 10:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden