Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2004, 22:13   #55
Kevin Van Eeckelen
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 21 januari 2003
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Kevin van Eeckelen.

Kun jij er begrip voor opbrengen dat heel veel Vlamingen niet in jouw soort wereldje willen leven?

Waarom bouwen jullie vorstanders van een multi-culturele wereld niet bijvoorbeeld in een of ander Afrikaans land op?
Waarom moet dat zonodig bij ons in het westen.
Jullie zouden misschien met jullie kennis en vaardigheden ervoor kunnen zorgen dat de derde wereld zich ontwikkeld.In Europa en zeker ook in ons land rijst er steeds meer weerstand tegen dat multi-cultureel experiment.
Probeer dan ook eens respect op te brengen voor de Vlamingen die wel Vlaanderen als hun thuis ondervinden.
Voor de Vlamingen die wel fier zijn om Vlaming te zijn.

Wees eens niet zo egoïstisch en volg mijn raad en ga gewoon in een of ander derde wereldland jouw ideale samenleving opbouwen.
Ik heb daar geen respect voor omdat die mensen willen binnendringen in mijn individuele vrijheid, en dus ook in mijn keuze voor het ene dan wel het andere waardenpatroon, of beter gezegd: voor een collage van verschillende patronen.

Als men in mijn territorium binnendringt, zoals de monoculturalisten dit doen, dan is het logisch dat ik me verdedig. En het is niet omdat ik opkom voor mijn individuele vrijheid, dat ik een ander oord zou moeten opzoeken.
__________________
Kevin Van Eeckelen is offline