Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2003, 12:34   #10
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Op een ander forum las ik dat het stoombad enkel toegankelijk was voor vrouwen....
waarbij ik dan weer de bedenking maakte of het ook toegankelijk zou zijn voor autochtone vrouwen.

Ik ben in Turkije wèl in een 'gemengd' stoombadding geweest.
Alhoewel ik niet weet of dat dan geen toeristische attractie was.

Zeg nu zelf: de mannen kregen zo'n handdoek rond hun edele delen geknoopt, de vrouwen droegen bikini of badpak.
Ik (stom!) had een badpak aan: bij de wasbeurt werd dus mijn badpak gewassen! dat kon toch niet de bedoeling zijn dacht ik!

Als het erom gaat om effektief zo'n schuimwasbeurt + z�*�*�*lige massage te krijgen, heb ik in dit geval niets tegen gescheiden wasdinges voor mannen en vrouwen hoor.

Maar de zwembadhistorie in gedachten: mogen niet moslima's ook? of gaan we de apartheidstoer op?
(om mijn zwempak te wassen heb ik nl. een wasmachine, en met zo'n wasmiddel voor synthetische stoffen doe ik het zelfs in mijn lavabo!)

Ik las ergens op zo'n moslim site dat moslima's onder mekaar zich nl. ook moesten bedekken. Ik weet niet meer of het vanonder de oksel tot aan de knie reikte, maar vermits het waarschijnlijk weer door een op seks beluste imam geschreven werd kan dat er goed inzitten!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden