Los bericht bekijken
Oud 13 april 2016, 17:50   #8
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Record Bank kan een betaling die de klant zelf wenst te doen (want hij tekent hiervoor) toch niet tegen houden?
Als blijkt dat de agent het product verkocht heeft dan kunnen ze het contract met deze opzeggen wegens niet naleving ervan maar dat lijkt me ook al.
Ik heb zo het vermoeden dat voor die agent de commissie op het product van Kobelco een pak groter zal zijn geweest dan die op een eventueel alternatief van Record Bank zelf.
Ik begrijp wel dat het belangrijk is van Record Bank (als enige partij die waarschijnlijk solvabel is) in deze zaak te betrekken maar ik vrees dat ge bot gaat vangen.
Allé zo zie ik het hé.
Filiaalhouder heeft het spaargeld in eigen naam verduisterd.
Heeft het zelf afgehaald in eigen naam, dit is nog maar recent aan het licht gekomen 2 januari 2016.
Zijn filiaal is door verdenking van onregelmatigheden ,fraude en niet naleven van contractuele overeenkomsten geschrapt door NV Record Bank.

Nu moeten wij eerst "Bedrog"van filiaal houder bewijzen en dan kan NV Record Bank aansprakelijk zijn voor Bedrog van eigen filiaalhouder onder een schijnmandaat (info Ombudsfin)
Deo is offline   Met citaat antwoorden