Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2016, 17:32   #67
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Er zijn 2 zaken dooréén.
1)Problemen met Kobelco gedupeerden (zaken via NV Recordbank filiaalhouders)

2)Onze zaak van Recordbank spaargelden ontvreemd door een toenmalige zelfstandige NV Recordbank filiaalhouder met een mandaat van NV Record Bank.
Op 2 januari 2016 hebben wij zwart op wit bewijs gekregen dat die filiaalhouder dat geld heeft afgehaald in eigen naam , mijn ouders hadden dit geld overgeboekt van Fortis naar NV recordbank rekening om in te stappen in nieuw gewaarborgd "Record Taget Note" fonds.
Dit Fonds heeft "nooit" bestaan maar het geld is wel ontvreemd.
Dit zou een aansluiting zijn van hun afgelopen Cordius Capital fonds
Die burgelijke rechtzaak zal terug opgestart worden na gerechtelijk verlof, volgens Ombudsfin is NV recordbank verantwoordelijk voor "Bedrog" van hun filiaalhouder.
Als dit eerroof en laster is aan het adres van NV Recordbank , is dit een wereld op zijn kop.
Zou het kunnen dat mijn ouders "legaal" zijn beroofd?
Deze filiaalhouder is buiten gezet bij NV Recordbank op verdenking van" fraude en onregelmatigheden"
Hoe Recordbank het ook speelt zij zullen er moeten voor opdraaien, spijtig dat de teller van mijn ouders voorbij de 90 draait en daar ben ik razend voor.
Zij hebben levenskwaliteit verloren.
Die filiaalhouder heeft het toen slim gespeeld door snel zijn eigendom te verkopen (daar valt niets meer te halen).
NV Recordbank is eindverandtwoordelijk volgens ombudsfin omdat die filiaalhouder werkte onder een Recordbank mandaat.

Recordbank zal zich niet wagen aan laster en eerroof omdat die weten wat wij op tafel hebben liggen.

Laatst gewijzigd door Deo : 24 mei 2016 om 17:34.
Deo is offline   Met citaat antwoorden