Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2017, 14:27   #36
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dat ligt aan de inhoud van de geldbuidel. De christenen hebben ook hun veroveringen gekend en de katholieken de inquisitie. Europa heeft ook z'n door religieus geweld op gang gekomen migratiestromen gekend. Religies zijn als wolkendekken. Daar herkent ge in wat ge wilt, wat u goed uitkomt naar gelang de omstandigheden. Ze zijn naast de persoonlijke psychose de voornaamste bron van rationalisaties van ontaard gedrag. Ik heb de naastenliefde en vergevingsgezindheid van de tsjeven al aan den lijve ondervonden. Van rijke tsjeven dan nog. Drie maanden dakloos. In andere tijden had m'n me gewoon onthoofd. Religioten zijn de goorste hypocriete klootzakken die er zijn. Luister naar mijn gefezel maar kijk niet naar mijn daden. Vergeef mij maar laat mij wraak nemen. ...
Straks gaat ge nog teruggrijpen naar den tijd dat Jezeke geboren is, of beter nog, toen Adam & Eva de boel verkloot hebben door 'ongehoorzaam' te zijn.

We zijn anno 2017, Vlad, de kerk heeft ondertussen geen invloed meer in Westerse contreien, maar helaas zien we die roomse pilarenbijters in collaboratie met rabiate atheïsten een nog fascistischer geloof promoten en binnenhalen, waarvan de aanhang niets liever dan de implementering van een 7-de eeuwse levenswijze zou willen manifesteren.

Richt je daarop, want zowel de ene als de andere deugt langs geen kanten.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline