Los bericht bekijken
Oud 10 december 2012, 10:21   #14
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

[quote=Zwitser;6451576]Dat klopt niet. Als je een "ful flex" biljet hebt, kan je zonder meer een trein eerder of later nemen (weliswaar zonder ziplaatsgarantie), en je kan ook zonder extra kosten je reservatie wijzigen. [quote]

Euh, da's wat ik schreef. Ik herhaal:

Citaat:
-minder flexibiliteit hebben (reservatie verplicht, je kan dus niet langer gewoon een andere trein nemen als je vroeger of later wil vertrekken, tenzij je daar zowat het dubbele wil voor betalen)
Full flex kost zowat het dubbele van het goedkope tarief. Voor dezelfde flexibiliteit die je tot eergisteren met elk ticket had betaal je vandaag dus het dubbele.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser
]Op zich vind ik automatische reservatie helemaal zo slecht niet. Overvolle treinen zijn nu niet bepaald aangenaam, en ook nog eens vaak vertraagd. De zekerheid van te kunnen zitten is best aangenaam.
Die optie bestond al, dat heet de Thalys. Maar er moet ook een optie zijn om niet te reserveren, en op een betaalbare manier binnen het zogenaamd 'open' Europa te reizen. Die mogelijkheid heeft men nu gewoon weggenomen.

O ja, en op de allereerste dag... stond er al eentje in panne:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...met-pech.dhtml

Leve AnsaldoBreda zeker...

Laatst gewijzigd door Scorpio : 10 december 2012 om 10:27.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden