Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2013, 00:59   #9
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Het is toch wel ver gekomen dat een moslim mij gelijk geeft.
Dat een moslim zijn beklag doet over illegalen.



Handboeien. Blinddoek. Vliegtuig.



Akkoord.
99% van de Marokkanen die hier lang wonen denken zoals ik. In de Handelstraat zijn er zelfs vechtpartijen tussen hardwerkende Marokkaanse winkeliers en illegalen die de buurt verzieken.

Ik heb het eerder gepost: het Vlaams Belang heeft heel veel kapot gemaakt en zo ook de communicatie tussen de autochtone en allochtone gemeenschappen. Wij hebben dezelfde problemen, maar het Vlaams Belang stond te lang tussen ons.

Wat Marokkanen willen is:
- Geen illegalen meer die hier enkel voor het geld zijn. Vaak laten die jobs in hun moederland achter omdat hier meer te halen valt. De overlast die ze hier dan veroorzaken door hun miserie is allesbehalve leuk voor de Marokkanen hier.
- Minder importhuwelijken omdat deze de integratie stappen achteruit zet. Er is een kloof tussen Marokkanen hier en die in Marokko, dus veel Marokkanen hier hebben niet veel aan de inwoners daar.

Wat niet geweten is is dat mannen die via een huwelijk naar Belgie komen EN die broers hebben in Marokko, de kans groot is dat een van die broers illegaal het land zal binnenkomen met de hulp van de legale broer. Eenmaal hier probeert hij dan een vrouw te zoeken om te blijven. En dit lukt in 70% van de gevallen, maar anders gewoon onderduiken tot de volgende regularisatieronde.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline   Met citaat antwoorden