Los bericht bekijken
Oud 6 september 2018, 20:36   #17694
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U vergeet uw riedeltje. Uw riedeltje (en deze van de debunkers in het algemeen) is: dit is een autoriteitsargument!

Dat is natuurlijk larie en apekool. Wij allemaal nemen dingen aan van mensen waarvan wij denken dat ze het kunnen weten.
Ja dat klopt
Probeer ùisschien eens te begrijpen wat men precies bedoelt onder een drogargument 'Ad verecundiam'
Men spreekt over zulke drogreden als de de persoon die het aanwend het doet uitschijnen als ware dat die persoon in kwestie beter zou weten waar ie over zou spreken dan iemand anders terwijl daar totaal geen reden toe is

Citaat:
Bovendien kan het niet zijn dat al deze mensen (want het zijn er ondertussen heel wat) deze dingen zouden verzinnen.
stop eens met stropop argumenten.

En wannee ga je nu ens beseffen dat alleen kwantiteit er niks toe doet als er niks kwaliteit is: veelx0 = 0

Citaat:
En op dit argument gaat u nooit in. Begrijpelijk want deze mensen weten meer dan u en ik, en ik zie niet in waarom ze zich allemaal zouden belachelijk maken door kabouterverhalen uit hun mouw te schudden . Daar zitten veel wetenschappers tussen die meegewerkt hebben aan al dan niet geheime wetenschappelijke militaire projecten. Waarom zouden die nu dingen gaan verzinnen? Theoretisch is het wel mogelijk, maar toch niet allemaal. Denk eens na als het effe kan.
Ga jij eerst eens in op de simpele vraagjes bedenkingen ... en het onderlijnde mag je er aan toevoegen
Dat brengt het totaal op vier, dacht ik
praha is offline   Met citaat antwoorden