Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2019, 10:01   #383
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Je hebt helemaal niks beantwoord, wat jij "antwoord" noemt
- is de zoveelste herhaling van je fantasie, alsof herhalen "waarder" maakt
en
- de ander verwijten van je niet te lezen.
Gepapegaai is saai.
Bedankt voor je eindeloze herhaling van de leugen dat mijn atoomtheorie fantasie zou zijn.

Zou je echter de moeite nemen dit topic te lezen hoe ik mijn atoomtheorie gevonden heb, dan zou je wel beter kunnen weten.
Maar dat wil je niet.
Liegen is zoveel gemakkelijker dan je best te doen mijn atoomtheorie te begrijpen, hoe het in elkaar steekt en de logica daarvan en hoe het is ontstaan.

En nergens uit al je reactie is ook maar één bewijs dat je mijn atoomtheorie hebt gelezen en kent en een inhoudelijk tegenargument weet te geven.
Het enige wat je steeds maar weet te zeggen: het is fantasie.
Dat is nu echt gepapegaai.

Maar zelfs als het fantasie zou zijn, wil ik je even aan Jules Verne herinneren met zijn boek: een reis naar de maan.
Ook toen dachten de mensen dat het fantasie was.
Zo ongeveer 100 jaar later bleek dat toch geen fantasie te zijn.

Nu: ik ga nog veel verder en ik zeg dat we het heelal gaan veroveren en ombouwen tot een ruimtevaartcultuur.



Dit gaat het kleine verstand en zelfs de kleine fantasie van deze mensheid nog verre en verre te boven.
Ik begrijp het, maar toch: helaas.
Deze wereld moet eerst ondergaan aan haar eigen leugens en onverstand en slecht gedrag.

Mocht je toch enige belangstelling hebben, lees dan de toekomst van het heelal en tracht dan wat inhoudelijker te reageren.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden