Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2007, 12:10   #29
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Vankrunkelsven Bekijk bericht
Natuurlijk moeten we de armoede die eer is bestrijden en niet aanvaarden. daarom heb ik ook gezegd dat arbeid de beste remedie is tegen werkloosheid!
Mensen die echt niet kunnen wserken (ziekte bv) moeten wij maximaal ondersteunen, dat is vanzelfsprekend.
er bestaat geen enkele waterdichte manier voor een instituut zoals de rva om adequaat het onderscheid te maken tussen iemand die niet wil en iemand die niet kan werken.

Er gebeuren altijd fouten in twee richtingen

echte profiteurs ontsnappen aan de controles enerzijds
en echt werkonbekwamen worden er onterecht door gestraft

( dit is geen zever maar ik zie het alle dagen rondom mij )

Beseft u eigenlijk de complicaties voor iemand die onterecht door de rva als profiteur wordt aanzien ? Ik ben er heel zeker van van niet. Anders zou u daar als humanist ( dacht ik toch ? ) niet zo licht overgaan.

Bovendien wordt luiheid ( laten we het dan over die enkelen hebben die echt niet willen werken ) in onze maatschappij zwaarder gestraft dan bvb pedofilie.

Maar ja vooraleer u dat kan begrijpen moet u wel eerst doorkrijgen dat iemand schorsen een trage impliciete doodstraf betekent in de meeste gevallen .

Het schijnt u bovendien maar niet te lukken om het tribaal collectief denken te overstijgen he
Citaat:
Er klopt daar iets niet. Wat meer druk op te werken kangeen kwaad!
PS voor een alleenstaande moeder met vier kinderen. Is voor haar dé oplossing uit armoede ook werken ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 januari 2007 om 12:10.
King of beggars and fleas is offline