Discussie: Armoede
Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2007, 20:10   #6
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

laten we bovendien ook niet vergeten dat de vld ook vele goeie zaken op haar naam heeft staan

de regering verhofstadt 1 vond ik bvb de beste regering ( behalve op vlak van armoedebestrijding dan ) die dit land ooit gehad heeft.

ik denk dan aan de rol die ons land niet gespeeld heeft in de laatste oorlog tegen irak - met nostalgie denk ik zelfs aan deze periode terug - een periode waarin ik zelfs bijna trots was belg te zijn. (intussen heeft de geschiedenis belgie trouwens gelijk gegeven met haar weigering om deel te nemen)

ook nu vind ik dat karel de gucht het zeer goed doet in soedan, ook in congo vond ik het maar normaal dat hij zich durfde uitspreken tegen de corruptie van de regering daar - mede door de druk die hij daar gezet ( enkel nog hulp onder voorwaarden ) heeft, staat men daar toch weeral heel wat stappen dichter bij de democratie.

ook het homohuwelijk hebben we aan de vld te danken, de humanisering van het softdrugsbeleid en nog veel veel meer.

nu is het enige dat ze nog nodig hebben een visie op armoedebestrijding

tot hiertoe heeft de vld een beleid van armoedenegationisme gevoerd
dit zal echter zeer spoedig onhoudbaar worden

meer dan 17 percent vd bevolking leeft onder de armoedegrens
en de laatste zeven jaar is dit percentage verdubbelt
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2007 om 20:12.
King of beggars and fleas is offline