Los bericht bekijken
Oud 5 december 2013, 21:51   #61
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard

namaste Guderian,

Jouw betoog is nogal incoherent en de genoemde begrippen zijn warrig en ongeordend. Ik ben zelf een soort nieuwe stijl hindoe fundamentalist, en noem mijn Sanathan Dharm/ hindoeistische stroming, het Dewanisme, wat al exact gedefinieerd is door mij. Maar ik ondersteun het rechtse denken totaal in mijn gedachtegoed, het bloed, bodem en vlag beginsel, 'Eigen volk eerst', en 'Vol is vol', de heilige janmaat mantras he van weleer.

Pacifist ben ik zeker wel, maar vrede krijg je na oorlog en oorlog na vrede, een verdoemde cyclus in de natuur en de wil van onze mythische goden en godinnen.

Jouw betoog en alle reacties zal ik bestuderen volgende week.

Ik ben net toegelaten tot dit rechtse discussie forum deel en kijk nu of deze eerste posting zal lukken.

Succes alle rechtse kameraden,

Bon appetit met links aan het spit,

dewanand
hindoe fundamentalist

ps
met links vlees aan het spit vreet rechts zich vol,
en met rechts vlees aan het spit vreet links zich vol,
zo zie je goed dat wij nul procent geevolueerd zijn sinds de prehistorie toen de Neanderthaler en homo sapiens precies zo met elkaar omgingen. Uiteindelijk na ruim 500.000 jaar verdween de laatste Neanderthaler in de kookpan van Homo Sapiens en die was de superieure, nasmakkende overwinnaar, en wij zijn nu zijn afstammelingen.

bon appetit rechtse Homo Sapiens, laat het linkse vlees je smaken aan het spit met wat verse mosterd saus of pittige ketchup.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden