Los bericht bekijken
Oud 22 november 2015, 16:09   #367
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik denk persoonlijk niet maar ik heb mensen die voor mij werken en een zoon van 23 en een vrouw van 34. Ik heb dat echt al overwogen in geval van. Door omstandigheden die niets met mijn gezondheid te maken hebben [b]kom ik de laatste tijd regelmatig in een hospitaal en als ik die [/B]miserie zie denk ik zo wil ik niet eindigen. In dat geval kies ik liever voor de gemakkelijkste oplossing maar ik ben helaas de gevangene van mijn karakter. Maar ik heb problemen tot iemand 's last te zijn.
Ik denk dat ook....zo wil ik niet eindigen.Maar wie wel ? Iedereen hoopt om vlak voor zijn 90 ste verjaardag niet meer wakker te moeten worden zeker ?

Echter wat je gaat doen als het zo ver is en je daar in dat ziekenhuis ligt valt nog te bezien ....op het moment zelf ga je je misschien ook vastklampen aan dat laatste strohalmpje.Alleszins heb ik al heel wat mensen gekend die zo redeneren maar éénmaal zo ver toch maar keurig doen en laten wat Mijnheer Doktoor ze opdraagt.
Maar anders....niet te veel aan denken. Eenmaal zo ver heb je wel tijd genoeg om daar me bezig te zijn.
Sowieso is het leven toch maar wat je overkomt terwijl je bezig bent met gans andere plannen te maken ... Of zoals Armand zei....neem het leven niet al te serieus ....je overleeft het toch nooit
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden