Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2017, 21:15   #3476
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Daar gaat het juist over: Trump heeft in zijn eerste reactie niets gezegd, en wordt veroordeeld.
Maar 'o wee' als extreem rechts iets zegt...
Fat zei ik je toch al... hij wordt/werd bekritiseerd omdat ie net niets zei in eerste instantie over iets waar hij het met naam en toenaam had kunnen melden.

Citaat:
+

Daar zegt u het wederom zelf: een hele populatie valselijk te beschuldigen en te stigmatiseren...

Dus ofwel:
1) zijn alle moslims onschuldig;
2) indien niet, is de beschuldiging vals (zie 1).
Wat een onnozel geneuzel is me dat weer.

Ik zei je dat dat extreem-rechts hier iets bij naam en toenaam om een bepaalde bevolkingsgroep te stigmatiseren tenzij....

Citaat:
Ik hoef niets te zeggen, doch te lezen: de koran schrijft niets valselijk voor met het aanzetten tot een globale genocide van alle niet-gelovigen.
en hier beaam je dat
Waarvoor dank

Citaat:
+

cfr
uiterst links mag alles, en rechts mag niets. En zie tot waar het ons heeft geleid: tot de rand van een volgende (burger)oorlog. We kunnen blijven pamperen, waarbij zij met aanslagen hun dankbaarheid tonen.

Zie de uiterst rode berichtgeving VRT, het cordon sanitaire...

En u mag aantonen dat het niet zo is
neen dank U ... de bewijslast ligt bij jou



Citaat:
U concludeert - (ook?) voor mezelf? - dat alle rechtsen moordenaars zijn. Ik zeer zeker niet !
En trouwens: ik heb duidelijk gesteld dat de betoging vreedzaam verliep tot de aanslag met de auto. Ik heb dus een duidelijke limiet gesteld in dit geval !
Ge vat het niet dat ik met dat soort redenering enkel wou duidelijk maken hoe simplistisch de jouwe was.
Gij begon over die vakbonden... en bovendien beschuldigde je me valselijk dat ik dat zou ontkend hebben

Citaat:
Ze stemmen nogal massaal op links rood en groen, waarbij deze 2 laatsten nogal zwaar op hun neus zullen krijgen als ze merken dat ze op zichzelf gaan stemmen omdat ze een eigen partij oprichten - en dan is het einde van BE, de EU en de Westerse wereld definitief ingezet **
Da's weer zo'n fabelke dat netjes past in het globale dogma ( -> kiesvee etc )
Daar is niks van aangetoond dat ze eerder links of groen zouden stemmen.
Mijn inziens kiezen die eerder voor de cd&v en het VB


Citaat:
Ik hoef geen gelijk te hebben.
Mijn vraag was uw reactie op het feit dat indien ik gelijk zou hebben betreffende de totale onderwerping (zie **).
Ik dacht dat mijn reactie vrij duidelijk was : dan hebt ge gelijk en ik ( maar ook gij ) dikke pech vermoed ik

Maar wat ik niet begrijp is dat gij zowat alle maatregelen wilt treffen om U nu al totaal te onderwerpen door alle vrijheden over de balk te gooien.
Is dat om aan te tonen dat we in een staat van burgeroorlog verkeren ?

Citaat:
PS: wat is uw standpunt tegenover de religie der vrede en hoe ziet u de toekomst?
.... heel in het kort
( ik heb het daar al eens over gehad )

Die 'religie der vrede' is er net één als alle andere.
Onnozel tot en met, op zich niet te rijmen met het liberale westerse denken en de gelovigen zullen moeten leren in te binden...net als andere gelovigen ( en trouwens ook niet-gelovigen) daartoe 'verplicht' worden.
In het algemeen zijn daar weinig of geen problemen mee op het eerdere lastige punt na dat die aanhangers drastisch de wettelijke barrières aan het aftoetsen zijn en daar nog veel ergernis en discussies van gaan komen.
In principe is dit geen slechte zaak en de enige weg naar integratie.

Wat de (onmiddellijke tot nabije) toekomst betreft...
Die zie ik eerlijk gezegd somber in vanwege de toenemende polarisatie ( waar lui als gij dus ook sterk medeverantwoordelijk voor zijn )

Laatst gewijzigd door praha : 24 augustus 2017 om 21:20.
praha is offline   Met citaat antwoorden