Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2011, 11:32   #6
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Allé, De Standaard Online wordt dus ook gefrequenteerd door idioten... Dat heb je met die reactiemogelijkheden bij online-kranten. Elke raaskallende idioot kan er zijn ei kwijt, niet gehinderd door enig inzicht, laat staan kennis van zaken.
Het feit dat aviapartner dat contract kwijt is, ligt volgens mijn bescheiden mening, voor een groot deel aan het feit, dat de kameraden van de vakbond, daar een paar keer den boel hebben platgelegd...

De vakbonden die daar op dat moment niet alleen de gewone reiziger goed met zijn / haar kloten hebben, maar ook en vooral BIAC dan, dat schijnen ze niet goed te begrijpen, ... dat is nogal slecht voor hun imago.

Als ik als klant morgen geen levering krijg van een bedrijf omdat het personeel daar te pas en te onpas den blok oplegt, dan zeg ik van zodra het contract ten einde loopt ook mijn contract op. Ik kan niet rekenen op die firma.

Ik kan aannemen dat je als vakbond wil opkomen voor je leden, maar doe dat op een ordentellijke, beschaafde manier, iets in de trant van op t gemakske een half uur vertraging, maar toch nog vertrekken bvb... kom zonder dat ge al die mensen hun dag of week moet verkloten. Ge zult daar maar staan, omdat ge naar een begrafenis moet, of een heel belangrijk contract moet gaan verdedigen, een machine moet gaan repareren, etc... niet iedereen vertrekt daar op citytrip he...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden