Los bericht bekijken
Oud 8 november 2007, 16:55   #47
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Een leugen herhalen maakt er geen waarheid van.

Ik denk dat jouw posts voor zich spreken, hoor. Evenals de "bronnen" die je gebruikt en die je toevallig was vergeten te vermelden.
Het is inmiddels al duidelijk dat de geschiedkundige waarde van jouw schrijfsel nihil is.

Het is geen reis in het verleden, maar een reis in overbekende en belegen samenzweringstheorieën, met als doel al het kwade aan één factor toe te schrijven.
Het is ook al duidelijk dat je geen bewijzen post, enkel maar beweringen.
De keuze van de slechterik maakt je bij sommigen op dit forum wel populair. De historische waarde van deze theorieën is echter nihil. Je zal dan ook geen ernstige bronnen kunnen citeren.

Soit, doe gerust voort. De kleine maar luidruchtige fanclub zal gegarandeerd deze duizendste versie van het Groot Joods/Zionistisch/Khazaars/.... complot met de obligate schouderklopjes belonen.
Het effect op rationele lezers zal hetzelfde zijn als indertijd met jouw "Scenes".
Juist

Ik heb 100-den bronnen geraadpleegd waaronder bijvoorbeeld ..."Stichting Israël en de Bijbel" ... en vele anderen (zat nog in mijn Google history)

Ik heb nergens en nooit beweerd dat ik een nieuw geschiedkundig algemeen aanvaard verhaal wil schrijven dat door de main stream media volledig wordt ondersteund, ik wandel door een massa aan gegevens, heb geen angst om eens onbewandelde of door jou onaanvaardbare paden te betreden en tracht er een gemiddeld aanvaardbare analyse van te maken wat bij jou onmiddellijk omwille van één of andere frustratie jouw defensieve en reeds voorspelde reacties opwekt. (zie OP)
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden