Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2019, 19:03   #18607
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Eerder het omgekeerde, mijn beste

Ik merk, eens te meer, dat ge weer ongebreideld begint over [u]vliegende tuigen[/U].
Toen ik je een vorige keer vroeg daarop in te gaan of daar enig bewijs voor is ben je naar goede gewoonte weer wat filmpjes gaan posten gaan posten.

Zolang ge da niet hard kunt maken zijn bovenstaande opties 1 tot en met 3 vrij zinledig...het kunnen net zo goed engeltjes zijn

En bovendien ... merk ik, eens temeer, dat ge de hete brij weer laat voor wat ze is
jouw post #18583 was duidelijk een poging om een zoveelste stropop op te zetten
Op mijn post #18561 betreffende het circulaire aloverkoepelende karakter van die hypotesen derhalve onfalsifieerbaar ga je natuurlijk niet op in
Noch ga je op mijn uitnodiging in post #18592 in waar ik je voor de zoveelste keer vraag dat te dorobreken.

Noch ga je in op de verscheidene malen dat je er weer radicaal naast zat : opmerking van Yog Sothothin in post #18584 doorprikt jouw redenering in post #18582
etc etc -> x 1001

Wanneer ga je nu eindelijk de discussie eens aan ?
Kom eens tot bezinning in plaats van uw eeuwig riedeltje te herhalen.

A Navy official has confirmed that recently released videos of unidentified flying objects are real, but that the footage was not authorized to be released to the public in the first place.

Het zijn gewoon vliegende tuigen die men niet kan thuisbrengen. Wat zouden ze anders wel zijn. De piloten die ze gezien hebben hebben bevestigen dit.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden