Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2017, 09:35   #926
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Gij beweert dat cannabis de grootste boecht is, ik toon u het tegendeel.
Ja? Waar?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Teveel is teveel en te jong te jong. Dat weet ieder.
WTF betekent dit? Zeker dat ge al 'een maand' niets meer pakt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht

Gij beweert dat geen enkele plant kan bijdragen aan de strijd tegen kanker.
Dat beweer ik niet!! Er zijn er hier die beweren dat cannabis kanker GENEEST!! Daar ga ik tegen in. Omdat het flauwe kul is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ik toon u een wetenschappelijk onderzoek dat het tegendeel toont en weer wilt gij het niet zien. De link naar het onderzoek door Hatt staat er hé.. En taxus-snoeisel wordt nog steeds opgehaald.. 't zal toch niet enkel zijn omdat er geld aan te verdienen valt hé..? 't Zou wel lucratief zijn van al die universitaire onderzoekers.
Ja ja ja j�*�*�*�*�*. Veel onderzoekers proberen iets, en om meer geld te krijgen publiceren ze 'veelbelovende' resultaten.

Dat gebeurt al jaren!

Is er ooit iets van gekomen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht

En ja.. jij klikt niet op linken..
Maar ELKE keer als ik op een link klik is het de grote ontgoocheling! Het is hier niet 5 keer proberen voor een frank, hé! Jullie denken echt van: 'kom we gaan dit ne keer proberen, wie weet gelooft hij dit'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
n maar in eigen woorden schrijven.. blabla.. als ge het klein kind uithangen wilt.. doe maar, maar dan niet komen 'janken' dat de kwaliteit van de reacties navenant is.
Ge moet eens zien wat de kwaliteit is van uw kant. Vanaf het begin van deze thread krijg ik persoonlijke aanvallen. De reden? Gewoon, ik ben tegen legalisatie. Alleen daarom. Zit ik te jammeren? Néé! Dat is leuk. Vrijheid van meningsuiting!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 29 maart 2017 om 09:41.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden