Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2017, 19:21   #46
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zoek zelf maar het vergelijkende yt filmpje, dat toont tegenover den Bama hoe boers den Trump wel is.
Verder dat artikel over de lichaamstaal van Trump. Het besluit was dat ze zijn seksspeeltje is en niet meer dan dat.
Wellicht komt dat voornamelijk door zijn grote ego.

.
Ik heb dat ook opgemerkt, dat de first lady een beetje gestressed en vooral met het een en ander ontevreden was.

Vergeet nooit dat zij zich 100% inzet voor haar autistisch zoontje, waarmee ze in de Trump Tower woont. Trimp zal veel alleenzitten in Het Witte Huis, maar zei dat het van geen belang is. Nu kan hij echt doorwerken...

Ik herhaal hier tevens mijn stelling dat Don een Asperger is.


Een vrouw als Melania beschermt op de eerste plaats haar zoon, met goede redenen. Verder wist ze maar al te goed wat haar te verwachten stond.

Vergeet ook niet dat Trump reeds volwassen kinderen uit andere huwelijken heeft. De confrontatie met dit alles gedurende deze dagen (+ ongeziene protocolaire show...)


Maar vooral...

Mi. is Melania boos omdat Trump POTUS is. Na zijn taak zullen hem slechts enkel jaren resten... dus hoe zou U zelf reageren op zo'n opoffering?


Ikzelf heb ooit iemand met veel 'teveel' ambities buitengezet ooit, dus ik begrijp het maar al te goed.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 26 januari 2017 om 19:26.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden