Discussie: Griekenland
Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2010, 10:52   #20
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
110 zuurverdiende miljarden euros cadeau om ze van het faillissement te redden en nog klagen. Het ligt wel erg in de aard van de Grieken om anderen als schuldige aan te wijzen, en begrip hiervoor hebben toont eigenlijk je ware aard: zijnde een egoïst die begrip heeft voor andere egoïsten. En dan kan het me niets schelen hoe links je denkt dat je bent, hoe sociaal je denkt dat je bent, of hoe solidair je denkt dat je bent.
Waar heeft u dat vandaan dat de Grieken 110 miljard Euro's cadeau krijgen? Verzint u dat zelf?

Volgens mijn informatie heeft de ECB aangeboden 110 miljard Euro in de komende maanden, tot in 2011, onder voorwaarden, aan Griekenland te lenen om de solvabiliteit van de Griekse regering en aflossing van hun schulden te waarborgen. Als de ECB zou weten, net als u kennelijk weet, dat Griekenland deze leningen van de ECB niet zal kunnen terugbetalen en dat Griekenland het geld cadeau zal krijgen, dan vind ik het vreemd dat u Griekenland aanvalt en niet de leugenachtige ECB.

Dus hoe weet u dat de ECB 110 miljard Euro onvoorwaardelijk aan Griekenland cadeau heeft gegeven? Verzint u dat zelf?

Laatst gewijzigd door Piero : 16 mei 2010 om 10:57.
Piero is offline   Met citaat antwoorden