Los bericht bekijken
Oud 3 april 2017, 16:34   #7
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Vooral in België niet. Niet alleen is er het cordon sanitaire rond VB, maar we moeten het federale parlement ook nog eens 50/50 delen met de Democratische Republiek Wallonië.
VB heeft misschien enig nut als politieke partij om gewoon wat lawaai te maken in het parlement en toch wat dwars te liggen in de oppositie, maar dat moet niet hun focus zijn. Hun focus moet metapolitiek en sociaal zijn.
Dat zit er met die Van Grieken figuur niet aan te komen.

Hoe reageren Nederlanders daarop, op Denk?
Want ik moet toegeven, ik had jullie verkiezingen toch liever iets beter zien uitdraaien, zeker na de lol met de Erdoturken.
1: Correct.

2: Ik had het ook graag anders gezien. Maar zoals ik al zei: er is vooralsnog weinig reden om echt in opstand te komen. Qua welvaart gaat het goed in Nederland (wij hebben een crisis achter de rug, maar mensen deden ook tijdens die crisis gewoon hun aankoopjes). Maar op een begeven moment gaat de open grenzen beleid ook een aanval zijn voor onze welvaart en dan zullen mensen in opstand komen.

Nog een puntje: je hebt geen meerderheid nodig voor verandering. Een kleine, maar strijdvaardige groep kan al voor erg veel zorgen. Voor linkse mensen hoeven wij niet vrezen (zijn toch allemaal bèta's of lelijke vrouwen).

Europa gaat de strijdt tegen de beestmensen winnen, hoe dan ook.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden