Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2018, 22:28   #380
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
... en dat is beledigend en getuigt van minachting en respectloosheid voor de vrouwen, de maatschappij en de cultuur waarin zij verkiezen te leven.
Zij weigeren zich te integreren, sluiten zichzelf uit van deelname aan de (westelijke, verderfelijke) maatschappij en komen dan op de koop toe in de slachtofferrol jammeren dat ze gediscrimineerd worden terwijl zijzelf de discriminator en oorzaak van uitsluiting zijn.
Wat is volgens u dan wel integratie? Naar welke Vlaming moeten de moslims zich richten om te weten te komen wat "integratie" eigenlijk is?

Mag ik die referentie zijn? Een traditioneel katholiek, vader van een groot gezin, Vlaamsgezind. Of is de referentie mijn buurman? Een brave man die niet veel op heeft met de Kerk, maar het wel belangrijk vindt dat al zijn kleinkinderen gedoopt en gevormd worden? Of is de referentie een man uit onze straat over wie geroddeld wordt dat hij veel te veel drinkt en dat hij afval verbrandt in zijn haard? Of de Jehova die aan de andere kant van het dorp woont? En zo kan ik nog vele andere mensentypes beschrijven die Vlaanderen rijk is.

Wie?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden