Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2018, 18:34   #47
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Vluchtelingenstroom vanuit Libië bewezen georganiseerd met behulp van liefdadigheidsorganisaties
Er lijkt zich zo steeds meer bewijs op te stapelen dat Europa, dat ogenschijnlijk actief bezig is de vluchtelingenstroom in te dammen, feitelijk juist het probleem zelf creëert. Dit alles blijkt uit onderzoek van de website gefira.org. Het zal passen in het concept ‘Problem, Reaction, Solution‘, waarbij de Europese bevolking letterlijk met scheepsladingen vluchtelingen wordt overspoeld om zo een probleem te creëren, waarmee een gewenst effect bereikt moet worden. Wil men de autochtone bevolking vermengen; hun authenticiteit c.q. nationaliteitsgevoel doen verliezen; etnische groepen tegen elkaar ophitsen; potentiële (zelf opgeleide) terroristen vermengen onder het volk en totale chaos scheppen? Moet het volk vanuit die chaos uiteindelijk smachten naar de oplossing van bovenaf?

In een artikel uit augustus 2015 op de website info-direct.at werd dezelfde vraag gesteld: Hoe kan het dat de bootvluchtelingen over zoveel geld beschikken om een overtocht te betalen? In mijn artikel van 28 augustus 2015 vroeg ik mij daarnaast nog (met enig sarcasme) af of George Soros – Amerikaans miljardair en iemand die berucht is om het wereldwijd financieren van revoluties via dekmantelorganisaties – misschien met de geldbuidel stond te schudden. De instructieboekjes die de vluchtelingen bij zich hebben zijn in ieder geval wel afkomstig van de door Soros gefinancierde organisatie W2EU. De site Info-direct meldde in haar artikel dat de Oostenrijkse geheime dienst bekentenissen binnen zou hebben gekregen waaruit blijkt dat Amerikaanse organisaties de smokkelaars financieren. Dat was toch wel ‘breaking news’ te noemen, maar we hebben er nooit meer iets van gehoord. Het zou mij niets verbazen als er sprake is van financiering van de bootvluchtelingen zelf, want het zijn toch de vluchtelingen die de “smokkelaars” deze sommen geld overhandigen. Dit is goed te zien in de genoemde documentaire van de VPRO. Verdwijnt dat geld misschien in de zakken van die hulporganisaties?
Volledige artikel : Beyondthematrix.nl
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden