Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2003, 18:31   #23
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Kunst en cultuur zijn allesbehalve onnutige zaken want ik ga graag naar toneel zien koop af en toe een CD en ga al eens naar concerten, ik ga zelfs naar musea!! Deze zaken zijn dus niet onnutig!! Ik zie de link ook niet naar het in stand houden van Belgie!!
Ik legde de link niet.
Er is hier wel iemand die beweert wanneer je werkt voor een staat die in zijn ogen onnuttig is, dat je dan per definitie ook een onnuttige job uitoefent en een parasiet bent.
Met die definitie kan ik dus niet akkoord gaan.
Ik zal de vraag maar eens aan meer mensen stellen:
Wanneer uw beroep enkel en alleen bestaansreden heeft in een staat die als overbodig kan worden beschouwd, heb je dan een nuttige job?
Maw, wanneer je job in een onafhankelijk Vlaanderen er niet meer zou zijn, hoe écht nuttig is die dan?

Kom dus niet af met cultuur, politie, spoorwegen, ambtenaren... want die zullen ook allemaal nodig zijn, zeer nodig zelfs, in het onafhankelijke Vlaanderen. Geef mij dan eens een voorbeeld van een job die in België wel bestaat en in Vlaanderen niet meer, die écht nut heeft of iets toevoegt aan onze economie en samenleving.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden