Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2018, 09:31   #39
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
mijn zoon is net begonnen, bachelor niet afgemaakt...(heb hem ook aangeraden meteen te stoppen, hij stapt nu in en krijgt nog een jaar opleiding binnen het bedrijf, leidend naar een stel zeer gegeerde technische certificaten...m.i. belangrijker dan dat bacherlor diploma (en bovendien gelijkgesteld))

1700€ netto + auto met tankkaart.

2021 is het omslagpunt in de demografiek, dan zal elk bedrijf mensen te kort komen om bestaande jobs die leeg komen door de vergrijzing terug op te vullen in de EU.

van nu tot dan gaan de lonen de hoogte in.

doe er uw voordeel mee.
Uw zoon doet iets dat nu ook enkel mogelijk is door de grote krapte op de arbeidsmarkt. U hebt dus gelijk.

In volle crisis zal men veel kieskeuriger zijn, en een diploma is toch vaak een eerste "schifting" voor deze werkgevers die ze zelf al niet moeten doen.

Waar ook een verschil in zit is dat het voornamelijk KMO's zijn die bereid zijn om A2'ers aan te nemen voor hogere functies: uitnoodzaak en ook omdat ze....goedkoper zijn.

Allee zou ik niet louter voor de centen studeren. Die jaren aan de unief zijn de schoonste van mijn leven geweest, en ik zou ze voor geen geld willen inwisselen. Ik heb mogen reizen op kosten van de unief, de feestjes zijn niet in 1 boek te tellen, en je houdt er vele kameraadschappen voor het leven aan over. Een periode waarin je ongestoord jongvolwassene kan zijn.

Werken is ivg met studeren saai.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden