Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2004, 13:39   #11
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

als hij dat naar eigen inzicht deed zoals je zegt, stemde hij op een partij waarvan dat hij WIST dat zijn stem hem voor de zoveelste keer een links bestuur zou bezorgen...

dat betwijfel ik ten zeerste

Ik ben trouwens gisteren secretaris-adjunct geweest bij de verkiezingen en kan gerust stellen dat er heel wat mensen zijn die ABSOLUUT niet weten waarvoor ze stemmen. (dit gebeurt bij alle partijen)
ik heb soms moeten helpen bij wat oudere mensen... als ze me vroegen hen te helpen een stemmetje te geven aan de sos af aan het blok heb ik dat ook zeer plichtsbewust en neutraal volbracht.
Maar eens te meer blijkt het vooral over namen te gaan, programma's en dergelijke zijn niet of nauwelijks bekeken.
tuurlijk dat er wel uitzonderingen zijn

de mediatisering van heel het politieke gebeuren HAD misschien de intentie om te informeren, maar dient nu vooral zichzelf. diegene die in een debat de anderen het best kan uitlachen of es ne keer een goeie hak zet, wint stemmen... slechte evolutie. d�*t is het inzicht waar je naar verwijst

stel je eens voor: VLD en CDnv ipv mekaar te bekampen zoals ze nu hebben gedaan, waar ALLEEN jullie van hebben geprofiteerd , waren status quo gebleven of licht vooruit gegaan.
eerste NIET LINKSE regering ! nu zijn die rechtse stemmen naar het blok gegaan en ligt rechts er weer ... ja verslagen bij. (wat het bestuur betreft, en dat is uiteindelijk wat onze maatschappij bepaalt)
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline