Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2004, 13:42   #3
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Als men voort doet met bezig te zijn zoals ze nu al doen van in 1991 dan zal het inderdaad zo iets zijn denk ik.

als ze blijven zelfs een gesprek weigeren dan zal het Vlaams Blok daar weer veel garen van kunnen spinnen en zich kunnen opwerpen als medeslachtoffer van de heersende machthebbers en elite en aldus zo weer alle ontevreden mensen aanspreken om volgende keer op hen te stemmen.

Tel daarbij het hondstrouwe publiek van 90 % blokkiezers die trouw blijven en ik denk dat men naar zo'n cijfers kan gaan.

Door te doen zoals ze bezig zijn duwen de andere partijen nu weeral 100den zoniet duizenden als het geen tienduizenden stemmen zijn richting Vlaams Blok. Zelfs vandaag zou het Blok bij een eventuele verkiezingen al misschien de allergrootste zijn. Dankzij het gedrag van de andere partijvoorzitters en enkele grote dommelichten zoals die Vermeersch en cie.

Ze zullen het pas snappen als het Vlaams Blok rond de 45 % zit en dat is niet onmogelijk he. als men weet dat 50 % van de Vlamingen rechts en conservatief is.

Ik zeg het al jaren maar men luistert niet naar mij. Ik blijf het zeggen maar ik trek het mij niet meer aan of het er ooit van komt.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline