Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2020, 14:35   #111
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ritje richting Antwerpen leerde dat de snelheidsovertreders allemaal terug op post zijn ondanks de vele werken die aan de gang zijn op dat circuit.

Vrouw (blonde of geblondeerd) met open Porsche 911 S wist het gaspedaal héél goed staan en dan heb je nog die vrouwen met de Mini Coopers daar kwam er ook ééntje serieus met voorbij gestoven.

Andere waren uiteraard BMW, Range Rover, Volvo ...

Ook veel met bestelwagens die het niet echt zo nauw namen.

p.s.

Qua remmen hebben sommige merken de (meestal dure) optiekeuze Keramische remmen (blokken).

Niet zolang geleden zag ik op het net nog een clip van de Audi RS3 en daar ging men voor de keramische remmen, beter maar duur.
Ik wil gerust eens met Jou de baan op. Ik zie echt geen verband meer tussen automerken en (overdreven) snelheid.
Een bestelwagen haalt nu ook vlotjes 180 en eender welke auto haalt al vlug de 200. Er rijden trouwens evenveel bestelwagens op het linkse rijvak dan personenwagens. En het is goed dat vrachtwagens nu begrensd zijn of die gingen ook vlotjes 150 met al hun pk's.
Geen enkele auto is nog echt traag.....of daar moet je toch al gaan naar zoeken zoals daar kan zijn de goedkoopste Dacia of het kleinste stadsautootje.
Mijn hobby sportwagen gaat vlot over de 200 maar wat doe je daar nog mee ?
Ik heb ook een 1.2 Skoda en dat bakske haalt 200 op de teller.....Op het linkse rijvak zal niemand in België me nog uit zijn wiel rijden en een Volvo al zeker niet meer

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 mei 2020 om 14:41.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden