Discussie: Het gevaar Peeters
Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2016, 05:40   #3
lamenielachen
Europees Commissaris

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ja, de staatsschuld moet omlaag en de gepensioneerden en zieken moeten dat dan maar betalen.
Aan inkomens uit kapitaal mag niet geraakt worden.

Jij word ook oud en ziek, kijken of je dan nog zo piept.

En dat er geld moet gaan naar de kleine zelfstandige en kleine bedrijven is zelfs iedereen voorstander van, want dat zijn de hier verankerde werkgevers en werkscheppers.

Wat nu gebeurd is weer eens een groep consumenten buiten spel zetten.

Met 50.000 € netto per jaar ga jij me niet vertellen dat niet iedereen goed kan leven en die dit verdienen kunnen tegen een stootje, zeker als ze het dan ook nog verdienen zonder er voor te moeten werken.

Maar je weet net als ik, dat je dat nu juist het echte profitariaat kan noemen.

Zij leveren niet in omdat ze zelf de touwtjes in handen hebben.

De maatschappij en bedrijven worden door de top leeggezogen.
Als men dat na 2008 en 2011 nog niet door heeft, terwijl men voor die globale diefstal steeds meer moet afdokken, is er iets mis in de mensen hun bovenkamer.

Van mij mogen ze zes van de zeven regeringen en hun administraties en het koningshuis dat dit land "rijk" is onmiddellijk opdoeken.

Maar als ik zie hoeveel bedrijfsleiders er bij iedere handelsmissie achter zijn gat aanlopen, heb ik het vermoeden dat die bedrijfsleiders hem niet kunnen missen.
Ziek was ik al genoeg, oud ben ik ondertussen ook en overleef met een pensioentje van 1129€, gelukkig had ik gespaard en kon ik wat bijverdienen op de beurs om het allemaal te bekostigen.
Die 50.000 is op 10 jaar hé, dus slechts 5000 per jaar, dat is nog geen 20% van die aan de regeringstop hun onkostennota per jaar.
Juist echter dat men het niet "altijd" moet gaan halen bij diegenen die er hard voor werken maar het is nu eenmaal het meest voor de hand liggende slachtvee voor het Brussels profitariaat.