Los bericht bekijken
Oud 9 april 2007, 19:09   #6
Koen T'Sijen

Koen T'Sijen's schermafbeelding

Standaard

Ben ik niet voor te vinden. Maakt veel los met uitgesproken stellingen, maar kan het zelf niet. Ik heb één wetsvoorstel van hem moeten bespreken in mijn commissie, over vergoedingen voor zelfstandigen bij openbare werken, en dit was absoluut van geen niveau. Ik ben daar voorstander van en volg sp.a hier niet in. Dus ik was niet tegen zijn idee, maar het wetgevend werk was zo slecht ... tja, de zelfstandigen hebben er niks aan. Je bent mijns inziens voldragen als je bepaalde politieke ideeën kunt omzetten in beleid. Bij JM heb ik de indruk dat hij maar wat provoceert om te provoceren, maar verder zal hij nooit politiek iets kunnen veranderen. Dat hij zo onpopulair is in zijn thuisbasis Oostende zegt veel. Daar kennen de mensen hem het beste. Ik ga even bescheiden zijn: ik ben geen grote stemmentrekker, ik haal de grote media niet, ... maar in mijn gemeente haal ik met spirit alleen 15 % van de stemmen en haal ik veruit de meeste voorkeurstemmen, zelfs tegen een uittredende en vroegere burgemeester én nadat mijn partij VU hier in drie partijen is uiteen gevallen ... ik bedoel Dedecker is een populist, maar hij geniet niet het vertrouwen van de mensen wanneer het op beleid aankomt.
Koen T'Sijen is offline