Discussie: Brexit
Los bericht bekijken
Oud 30 december 2020, 21:06   #13883
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Het is toch aan de tegenpartij om de kosten te betalen of ben ik mis ?
Niet altijd....

Ooit had een collega van mij het volgende voor,die parkeerde zijn auto netjes in een parkeervak...
Die was nog niet goed en wel binnen of er knalde er ene tegenaan...

Bleek dat die auto als gestolen was opgegeven en de chauffeur ervan overleed in het ziekenhuis...

Mijn collega mocht zelf opdraaien voor de perte totale ,een volvo van 2 jaar oud....

Een ander geval was in mijn famillie waar de auto was gestolen bij een nachtelijke inbraak...

Twee weken later werd die auto onderschept door de politie,en na een achtervolging waarbij de auto zwaargehavend in het decor belandde werden de twee inzittenden door de politie gearresteerd ...

In de wagen werd inbrekersgerief aangetroffen plus de buit van een andere inbraak...

Die twee inzittenden,het waren Georgiërs werden na verhoor en opmaak van het PV vervolgens door het parket vrijgelaten...

Toen de zaak eindelijk voor de rechtbank kwam,bleek dat die twee terug naar eigen land gevlucht waren en werden bij verstek veroordeeld...

Dus mocht de eigenaar zelf voor de schade aan zijn auto en de vervanging van het bij hem gestolen goed opdraaien...

Laatst gewijzigd door Svennies : 30 december 2020 om 21:07.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden