Los bericht bekijken
Oud 16 december 2016, 14:39   #1729
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Wow!!!! Je hebt zowaar paranormale gaven!!!!

Hieronder een kaartje van het Victor Hortaplein. Je ziet duidelijk links van het plein het oranje icoontje met bijschrift "Brasserie Midi Station" en rechts van het plein het blauwe icoontje met bijschrift "Bruxelles-Midi". Op de volgende foto zie je het Victor Hortaplein met links het gebouw waarin Midi Station is gevestigd en rechts het stationsgebouw Brussel-Zuid. Je ziet toch echt wel het kleurverschil, niet?

Link naar kaart

Toen ik in de zaak naar het toilet ging zag ik de andere deur aan het einde en een grote hal met glas erorver ,ben de mening dat dit het station was ,ben wel niet door die deur gegaan ,ik ga volgende week lunchen met viv daar en zal het eens allemaal op foto zetten ,ben de eerste keer met trein gegaan ben ergens het station buiten gegaan en de weg naar dat hortaplein gevraagd en dan langs de ingang horta binnen gegaan en voor de buur stond hotdog kraampje ,maandag ben ik dan met de wagen gegaan heb mij geparkeerd waar al die taxis in de weg stonden en ben dan gaan staan op parking en als ik buiten kwam was links van mij hotdog en zaak.

Wat zijn jullie toch verschrikkelijk ongelovig ,denk je nu echt dat ik ga namen uit mijn hoofd verzinnen ,zodat jullie daar naartoe kunnen gaan en vaststellen dat alles verzonnen is .
We zijn vanaf vandaag in WCO dat kan je volgende weken zelf gaan constateren en gaan eten kan je ook in INDONESIA
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden