Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2007, 12:07   #25
Ciccio
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2006
Locatie: Hazegras Polders
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Dit is een discussieforum. Ciccio verkiest brutaliteiten.
Waar in GODSNAAM, ga ik hier uit de bocht, of verlaag ik me tot platte uitspraken of beledigingen?
Het is niet mijn stijl, om een crapuleuze stijl te hanteren ...

Maar u zegt het goed: "Dit is een discussieforum."
Mag ik u er dan ook aan herinneren, dat het niet meer dan normaal is, om commentaar te geven op inhoudelijke pijnpunten, duidelijke tegenstellingen aan te kaarten, en eigenaardige uitspraken in vraag te stellen.

Als men het al niet meer eigenaardig mag vinden, dat het VB vanzichzelf zegt dat ze onder de godsvrede-gedachte werken;
Als men het al niet meer verwerpelijk mag vinden, dat sommige mensen niet welkom zijn, louter door hun uiterst persoonlijke geloofsovertuiging;
Als men al niet meer zeggen dat assimilatie en het uitgaan van "niet-maakbaarheid" van de mens, niet samen gaan;

WAT DOET MEN DAN NOG OP EEN FORUM?

Discussie, mijn beste Mr. Broes, is confrontatie.

Indien ik - zoals u blijkbaar - met alles zou akkoord gaan wat Dhr. Verreyt hier zegt, dan is mijn plaats niet hier, maar eerder wel op een VB congres, zangfeest of ander scharmikkige bijeenkomst.


En dan nog even dit:
"Aanpassen of opkrassen", "Franse Ratten", "Islamieten Parasieten", de bokshandschoen, Hitler groeten, overdreven Zuid-Afrikaanse en Duitse sympathieen, ... daar maakt u allemaal geen aanstalten over. Dat kan allemaal.
Maar de relatie "Vlaams Belang - godsvrede", belachelijk vinden, vindt u ineens brutaal?

Uw soort objectiviteit is toch van een zeer zeldzame aard ...
Ciccio is offline