Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2004, 19:47   #11
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Voetbal is niet steeds een hoogstaand gebeuren. Menig Italiaans cattenaccio-team heeft dit vorige eeuw manifest bewezen.

Desondanks gunnen wij in dit nieuwe millennium elke liefhebber van het ronde leer zijn sportief-esthetisch genoegen, in het gezelschap van de eveneens overdadig door de gemeenschap gesubsidieerde Koning Voetbal.

Trek nu de parallel..........
Het voetbal hoeft ook helemaal geen geld te krijgen vanuit overheidswegen. Wanneer je weet hoeveel geld er in dat wereldje omgaat dan weet je ook dat het niet verdwijnen zal wanneer dat overheidsgeld er plots niet meer zal zijn, dat zou ook nogal merkwaardig zijn aangzien het spel er voor de subsidiëring was.
Trek nu de parallel.........

Naar aanleiding van uw betoog zou een betere formulering van de vraag die zich hier stelt echter zijn: "Waarom moet uw hobby door mij en anderen betaalt worden, maar ontvang ik geen enkele steun om van mijn hobby te kunnen genieten?!".
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden