Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2016, 00:18   #470
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Je bekijkt het geheel weer eens vanuit een feministisch oogpunt.

Als ik meedoe aan een rally, bestaat er een kans dat ik uit de bocht vlieg en mezelf en anderen verwond.

Als ik aan vechtsport doe, bestaat er een kans dat ik armen of benen breek.

Als ik uit een vliegtuig spring met een parachute, is er een kans dat ik te pletter stort.

Iedereen kent de risico's, en kijkt er niet van op als het fout gaat omdat het risico groot is.

Als men op politieke partijen stemt die grenzen volledig openzetten en op deze manier de import van achtergestelde barbaarse culturen faciliteren, bestaat er een kans dat men kennis mag maken met deze cultuur.

Maar dan is men opeens verwonderd en gechoqueerd, omwille van onwetendheid en domheid.

Het is wel degelijk hun eigen schuld op een indirecte manier.

Ik heb het trouwens niet enkel over de vrouwen die vingers in hun gaten kregen, ik heb het ook over de mannen die met kopschoppers in contact kwamen.
Ik vind uw mening volslagen krankzinnig!
1. Al gehoord van het verdrag van Geneve? Ik veronderstel van wel, dan moet je wel ene domoor zijn om te beweren dat ons kiesgedrag invloed zou hebben op het huidige Europese beleid op dit moment.

2. Ik ben een vrouw en zie mezelf verplaatsen in openbare ruimtes, ongeacht wat ik draag, niet als een " risico" waarvan " ik maar moet weten wat de gevolgen zijn" te vergelijken met een rally of gevechtsport.

3. U bent al even erg als die daders, want " vrouwen moeten maar.." terwijl we juist niets moeten, wij vrouwen zijn niet verantwoordelijk voor het gedrag van mannen en venten zoals u verdienen naar mijn mening een schop in hun ballen, waar haal je het uit om nog een al of niet indirect schuldgevoel aan te praten ook!

Niet kiesers , noch vrouwen dragen verantwoordelijkheid, wel het beleid en daders!
alice is offline   Met citaat antwoorden