Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2018, 06:38   #4910
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.836
Standaard

De man heeft gezegd wat hij zou doen en probeert nu uit alle macht te doen wat hij gezegd heeft en geeft niet op.Als hij daarvoor over de "gevestigede instituten" heen moet walsen,dan doet hij dat.Als het nu nog niet kan (de Mexikaanse muur bvb),dan zal het wat later zijn.De Trump-Towers kenden ongetwijfeld ook een onafgebroken, reeks problemen en miserie maar ze staan er....

Amerikaanse burgers,voor- en tegenstanders gelijk zien dat,zoiets is al een tijdje niet meer gezien in de Amerikaanse politiek...Specifiek kan ik me rustig voorstellen dat Amerikaanse burgers graag zien dat "buitenlandse politici" MOETEN luisteren naar Trump of anders........(nu is het weer Turkije dat stout is geweest blijkbaar)

De pers,ondertussen,lijkt maar lekker te blijven lullen over tweets en vervult de haar toegemeten rol (in het spiegelpaleis rondhollen) daarmee met verve..


En tevens dat dit soort opper-politicus ook in Europa aantrekkelijk begint toe te schijnen...

Tenslotte zal IEMAND toch eens moeten BESLISSEN en IMPLEMENTEREN in plaats van aanhoudend .....niks....

(de Brexit affaire,die al lang beeindigd en beklonken kon zijn,en de immigratie-crisis zijn voorbeelden daartoe)

We weten dat er in Moskou iemand zit die ook niet te lang spelletjes speelt als het over Russische zaken gaat.......Zijn Amerikaanse collega kan dat zeer waarderen,ze begrijpen elkaar,de kerels van Moskou,Washinghton,PjongYang.....Als ze elkaar af en toe ontmoeten komen er geen brokken van en is hun grootspraak niet tegen elkaar gericht maar tbv hun eigen mensen en hun direkte vijanden...(is dat nu zoo moeilijk om te zien? pers? )

Breng de ellende naar je tegenstander,duw het desnoods in zijn eigen gezicht,steun sterkte,subsidieer geen zwakte..


Ik wil hiermee geen oordeel geven,enkel een waarneming.
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 12 augustus 2018 om 06:48.
kelt is offline   Met citaat antwoorden