Los bericht bekijken
Oud 28 november 2006, 18:43   #3
Miguelito
Minister
 
Miguelito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2004
Locatie: Puerto de la Cruz, Tenerife
Berichten: 3.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING Bekijk bericht
Ik kan nog tientallen van dergelijke berichten gaan zoeken als ik wil, maar deze deed bij mij de emmer overlopen.

Daarom zou ik eens klaar en duidelijk willen horen, waarom ik een racist ben als ik voor de splitsing van België ben.

Mijn stelling: ik kom tot de conclusie dat België niet werkt. Dat is net dezelfde conclusie als die van de Belgicisten. Mijn oplossing is dan een splitsing van België zodat we als 2 vredelievende staten langs elkaar kunnen leven, en ieder zijn goesting kan doen met met staat.

Jullie zijn Belgisch-nationalisten, waarom zijn jullie geen racisten maar ik wel? Jullie willen ook niet in het zelfde land wonen als de Britten, Nederlanders, Duitsers,....

Géén gezever, niet rond de pot draaien, ik ben racist volgens jullie: awel leg me uit hoe jullie op die analyse gekomen zijn. Want als ik een racist ben om dat ik voor de splitsing van België ben, zijn jullie evenzeer racisten omdat jullie voor de splitsing van de Nederlanden zijn.
Omdat de meeste belgicisten en zeker de fundamentalistische belgicisten zoals HansI of Rubèn/Rogier geen echte argumenten hebben tegen het flamingantisme, grijpen deze graag naar de fouten van de een DEEL van de Vlaamse Beweging.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Het probleem situeert zich hier rond vooroordelen, net zoals Belgicisten ook met vooroordelen te kampen hebben.

Vlaams-nationalisme associeert men quasi altijd met het Vlaams Belang en tja, dat is nu eenmaal een partij die niet echt als zijnde gematigd overkomt.

Ook u veralgemeent enigszins door de vraag aan "de Belgicisten" te stellen, dit terwijl u dit eigenlijk slechts aan één iemand hoeft te vragen. Ik kan me niet herinneren dat ik u of iemand anders hier op dit forum ooit versleten heb voor "racist".
jij bent dan ook een brave belgiciste. Iemand die respektvol haar mening verkondigt, en zo zijn er weinige belgicisten, zeker aan franstalige kant.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neem van me aan dat, als het nu verkiezingen worden, de NVA de weg opgaat van het VB. Te weten: pardoes de berg af. Wees daar maar zeker van
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden