Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2009, 09:26   #30
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het is inderdaad beter dat men het niet omroept, dat men de weg niet afzet om het weg te halen.

Het is inderdaad veel beter dat men het gewoon laat liggen zodat iedereen er niet vermoedend kan opknallen en zware accidenten veroorzaakt.

Wat is uw probleem eigenlijk dat men dergelijke zaken op de radio vermeld om de verkeersveiligheid van de werkende mens te verhogen? Het is niet omdat jij er geen boodschap aan hebt dat anderen er geen boodschap aan hebben. Een openbare omroep is er voor iedereen en niet alleen voor mensen die een godganse dag thuis zitten.

Ben jij ook al zo stom om te verkiezen dat men voor een ladder op de weg de weg moet afzetten en men dus ipv van hem onmiddelijk weg te nemen, eerst alle Vlamingen lastig moet vallen via de radio met een dringend verkeersbericht? En daarmee alle programma's op elk moment te onderbreken met zulke zotte futuliteiten?

Het verwondert me eerliijk gezegd niets, na alles wat ik aan vergelijkbare intelligente uitspraken van jou al meegemaakt heb.

Misschien bestaat er zelfs een harde kern Vlamingen die kicken op het intelligentieniveau van dergelijke berichten, bv omdat ze er zichzelf in herkennen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 12 juni 2009 om 09:27.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden