Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2014, 14:49   #33
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Oneens
als ge dat doet dan zien we alleen nog big brother- en kookprogramma's.

ge kutn besparen, ge moet alleen zien waar
ik denk aan de nieuwsdienst
mij lijkt het onzinnig om bij elke sneeuwvlaag 7 ploegen uit te sturen en of het zinvol is dat ge op een willekeurige gebeurtenis eender waar van zowat elke zender een nieuwsploeg kunt vinden is ook bizar.
Nogmaals vergelijken met het broertje in het media-landschap:
er is nu geen staatskrant; en toch zijn er nog publicaties die van een ietsepietske hoger niveau zijn dan Dag Allemaal en aanverwanten.

Zo zullen er voldoende zenders zijn die kwaliteit brengen. Liefst betalend zelf. Het is fundamenteel een goed principe dat je kunt betalen voor wat je krijgt. (in plaats van nu de staatszender, waarvoor je betaalt, maar maar moet raden wat je er voor krijgt, met hun poco-, cu(ltuur)co, .. mentaliteit.)

Trouwens, niets belet dat er regulerend opgetreden wordt.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline