Los bericht bekijken
Oud 7 november 2019, 10:24   #31
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Maar als iemand in een andere topic in essentie hetzelfde zegt als jij dan ben je wel de eerste om zijn bijdrage te verzuipen. Zo zijn er nog. Ze diepen ergens een one-liner op uit die topic uit een ver verleden en starten opnieuw een nietszeggende vijandelijke discussie. Wat die vent (ik dus)in zijn bijdrage zegt is uw probleem niet. En zo zagen we hier maar door mekaar. Oplossingen of meningen komen hier nooit echt aan bod.
Is het soms de moeite niet waard om te reageren als iemand hier zegt dat er twee soorten Belgen zijn. En dat men ofwel behoort tot de soort die alles krijgt ofwel tot de soort die men mag beroven?
Belangrijker voor U is wel om te kunnen zeggen dat jij België niet zal redden.
Wel ik ook niet. Problemen soms met mijn standpunt? Blijkbaar wel want het is uw standpunt niet. Maar ik durf er bij zeggen waarom mijn standpunt zo is. Maar ooit op dit forum wist jij wel duidelijk te maken dat het jouw probleem niet is als de politiek met buitenwettelijke middelen iemand berooft. En dat vind ik er ver over. Maar ja; je bent niet de enige op dit forum die rancuneus reageert op anderen omdat hun zienswijze opborrelt uit jaloezie. Dan telt zelfs de wet niet meer mee. Wat komen die schapen hier feitelijk doen? Zeuren en zagen maar er geen probleem mee hebben dat de wet niet uitgeoefend wordt. Terwijl de wet toch de basis is waarop echte democratie moet gebaseerd zijn.
geen idee naar waar je refereert hoor.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden