Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2012, 08:08   #255
Tafelpoot
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 18 juli 2012
Berichten: 345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Creed Bekijk bericht
verantwoordelijk en ecologisch "

----> What if we don't give a flying hoot about that nonsense? Quit telling people how to live THEIR lives! Leave us alone.
Go eat flowers and insects. Fine with me. But don't tell me how to live my life or what to eat. Thank you.
je mag me gerust volledig quoten
Citaat:
als we tot een punt kunnen komen dat de industrie en gebruikers verantwoordelijk en ecologisch met zijn vlees kan omgaan (met bijvoorbeeld inheems veevoeder, etc.) dan zou ik denk ook terug af en toe vlees eten. Maar daar zijn we nog niet.
Zit ik daar te zeggen hoe u moet leven? Wat u moet eten? Ik zeg hier dat als we tot een punt kunnen komen dat de industrie en gebruikers verantwoordelijk en ecologisch met zijn kan omgaan, dat ik dan ook af en toe wat vlees zou eten.

Ik zeg toch niet dat ik vind dat u geen vlees moet eten? hoe u moet leven? U liet echter wel in een eerdere reactie dat ik maar een stuk vlees moest eten zonder schuldgevoel te hebben. Uit uw reactie zou ik meer dwang kunnen distilleren dan uit die van mij. Of hebt u de reactie niet goed gelezen? Ik vind het redelijk amusant dat vleeseters zitten te roepen dat ik mensen niet te overtuigen heb om geen vlees te eten, terwijl ze zelf bij regelmaat zitten te verkondigen dat ik maar normaal moet doen en vlees moet eten (niet enkel op dit forum)
Tafelpoot is offline   Met citaat antwoorden