Los bericht bekijken
Oud 20 april 2016, 18:20   #52
IanVD
Parlementsvoorzitter
 
IanVD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2014
Berichten: 2.321
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
De feiten aanvaarden is onmogelijk voor u.
Discussieer over het onderwerp in plaats van over mij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
U begint semantische spelletjes te spelen.
Nee, ik verwacht gewoon dat men cijfers kritisch gaat benaderen. Die cijfers zijn afhankelijk van de vraagstelling van het onderzoek. Volgens de vraagstelling die ik kan afleiden uit het artikel, behoor ik tot de groep van 55%. Ik vind een vakbond noodzakelijk, maar dat betekent niet dat ik de huidige vakbonden vertrouw. Patrick trekt volgens die gedachtegang dus een foute conclusie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Net als gelovigen niet kunnen aanvaarden dat opperwezens niet bestaan.
Waarom begint u haast bij elke discussie uw tegenstander te verwijten dogmatisch te zijn?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Begrijpt u dat het probleem bij u ligt? U kan niet aanvaarden dat mensen een andere mening dan u hebben.
U kent mij niet, het is de eerste keer dat u hier met mij in discussie treedt, maar toch voelt u de drang om in één bericht 3 extreme uitspraken te doen over mij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik vind dat belachelijk. Ik heb niets liever dan dat mensen een andere mening hebben dan ik.
Goed voor u, ik heb daar geen voorkeur in. Ik zit op dit forum om de visie en ideeën van anderen te lezen, liefst beargumenteerd. Als hun mening gelijkloopt met die van mij kan ik nieuwe argumenten ontdekken. Als hun mening tegenstrijdig is kan ik mijn visie nuanceren door middel van hun argumenten.
Wanneer ik echter merk dat ze hun mening niet onderbouwen en enkel one-liners gebruiken ga ik na x aantal keer geen moeite meer doen om te discussiëren.
__________________
Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people.
IanVD is offline   Met citaat antwoorden