Discussie: Armoede
Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2007, 19:39   #12
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Ziedaar ; voorwaar ....het gewone volk ( de arbeiders ) spraken en schreven waar .

Geft ze der van langs
bedankt maat voor je kaarsje he. Het heeft dus echt wel geholpen. Ik zal je per PB meer info sturen over onze resultaten. Je kan ook gewoon naar het nieuws kijken vanavond. Daar zal je zien dat verhofstadt en somers toch een gans andere noot hebben laten klinken aangaande de kansarmen en werklozen. Ik ga niet beweren dat we de wereld nu verandert hebben. Maar de VLD schijnt in alle geval wel echt open te staan voor dialoog met de armsten.

een proficiat dus toch op dit vlak voor de Open VLD !

een uitgebreider verslag over onze deelname aan het programmacongres van de open VLD zal ik voor geinteresseerden later schrijven op een andere draad.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 mei 2007 om 19:46.
King of beggars and fleas is offline