Discussie: Brussel opgegeven ?
Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2007, 12:23   #89
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Nogmaals: ga nekeer naar Brussel en trek voor de verandering eens uw ogen open.
Ik post dit vanuit het kantoor in brussel, grappig dus.
En dat is het hem juist, ik zal blijven hier werken, zelfs al word brussel een aprt land, en guess wat, ik zal belastingen betalen in vlaanderen (eens ik verhuisd ben), mijn bedrijf is gevestigd in vlaanderen, en dus zal die daar belastingen betalen,... Zo geld dat voor het overgrote deel van vlamingen die werken in brussel of de bedrijven die daar gevestigd zijn. Voor de rest gaat er al een groot deel van die inkomsten naar brussel, dus ik herhaal nogmaals er zal amper iets veranderen . EN als jij toch denkt van wel zeg dan wat.


Citaat:
hoe noem je een gebied waar geen geld meer is om aan de levensbehoeften van mensen te voldoen?
Wat niet in brussel zal gebeuren, langs de ene kant zit je te zeggen dat vlaanderen ongeloofelijke rijkdommen gaat kwijtspelen aan brussel, en langs de andere kant dat brussel geen geld heeft, wat is het nu?


Citaat:
jij negeert mijn antwoord gewoon, dus nogmaals: ga eens naar brussel en kijk.
Ik heb eens door het raam gekeken, ja en? Je kan niet 1 concrete zaak geven waar vlaanderen verlies zal hebben , niet 1, desondaks dat ik het al 20 keer vroeg.



Citaat:
express net komt er niet, omdat Brussel niet bij Vlaanderen zit.
En?

Citaat:
nee helemaal niet, want Brussel is de jobmagneet van het land. En dat ga jij uit handen geven en laten doodbloeien...
Onzin, brussel heeft nu idd een heleboel bedrijven maar is niet de "jobmagneet" van belgie. Brussel is te druk en duur voordat, bedrijven gaan tegenwoordig veel liever elders waar het goedkoper en even goed is.
Het enige wat er dus overblijfd is de bedrijven die er nu zijn, en de EU.

De bedrijven die er nu zijn blijven,maakt niet uit onder brussel of vlaanderen of belgie , EU hetzelfde geen reden om te verhuizen.

Jij schijnt te denken dat bedrijven naar belgie komen door de naam brussel? Onzin natuurlijk ze komen anar hier om een veelvoud aan redenen waar brussel meestal niks mee te maken heeft.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline