Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2020, 15:42   #68
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Het niveau hier is inderdaad erbamelijk. Vroeger was Politics.be een leerrijk discussieplatform waarbij mensen uit verschillende strekkingen interessante discussies voerden.

Gaandeweg zijn er enkele belangrijke forumleden vertrokken. Zij lieten een leegte achter die nooit meer werd opgevuld. Ik denk vooral aan Tantist, Dimitri, Superstaaf, E.Gidius, Praetorian, Volksstormer ...
Het niveau ligt hier inderdaad lager dan het begin van het vorige decennium.
Ik mis ook forumleden als Hertog van Gelre, liberalist_NL, Pelgrim en Jaani Dushman. Ergens vind ik het jammer dat ik nooit bij een bijeenkomst van de Baarle Werkgroep ben geweest in de tijden dat er nog veel leden hier actief waren. Ik heb geen idee hoe het ervoor staat met ze.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Er zijn hier nog mensen die echt interessante dingen neerpennen, maar ze zijn een minderheid geworden. Thans vind ik enkel de bijdragen van Knuppel, Jan VDB, Max Van Dieschland, Den Duisteren Duikboot, fox, Quercus de moeite om te lezen...
Een aantal mensen begrijp ik, maar Max van Dietschland ?!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Het is ook de reden waarom ik hier redelijk 'inactief' ben. Er zijn gerust ook berichten van gelijkgezinden waarbij ik mijn wenkbrauwen frons.
Doodzonde, want je hebt interessante politieke inzichten.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 12 januari 2020 om 15:43.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden