Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2018, 09:48   #11
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Veel te lang = patserwagen - pussywagon. En zijn achterste tuningdeuren helpen de zaak ook niet. Al verschillende keren zien rijden en al eens bij gestaan. De Tesla S vind ik uiterlijk mooi maar de X is in mijn ogen een lomp gedrocht.
Smaak is subjectief, en de Tesla X is wel onklopbaar qua Cd en kofferruimte in zijn klasse. Ook geen enkele fossiele SUV kan daar met de model X concurreren.
Daarom ook die relatief hoge verkoopscijfers, de X wordt in enkele landen zoals Noorwegen en Denemarken zelfs beter verkocht dan het model S. Pussywagon? . Of even je non-gedacht wat genuanceerd.

Citaat:
De Audi E tron wordt eind 2018 verwacht. Het zal afwachten worden. Jaguar doet nog straffer en belooft zijn I-pace half 2018 al.
Al? Geef de juiste basisprijzen en een paar optieprijzen eens? Noppes... En de mogelijke leverdatum? Noppes... De I-Pace is zelfs nog compacter met 4,68 m lengte, quasi een echte middenklasse SUV. Dus vooral Europese markt, imho.

Citaat:
Terwijl ze enkel nog maar een gecamoufleerde conceptwagen hebben laten zien. Mercedes zou ook al vrij ver gevorderd zijn en nog dit jaar enkele E-modellen willen introduceren.
Ze testen alle al sinds 2016, maar ze hebben wslk niet benoeg batterijpacks zeker? Camouflagetechniek ? Lol. Zelfs de Tesla vrachtwagen test zonder camouflage.

Citaat:
Zelfs Lamborghini spreekt al over een E-wagen met supercondensatoren ipv. Lithium batterijen. Het begint snel te gaan en ik denk dat sommige merken al heel ver staan. Maar er geheimzinnig over doen en 100% zeker willen zijn dat als ze een E-model uitbrengen het 100% werkt en doet wat ze gaan beloven.
Veel beloven ja, maar nog niets gezien, maar owee Tesla model 3 heeft 6 maand of meer vertraging, en die maken hun batterijpacks zelf !!, dan is het kot te klein.

Laatst gewijzigd door Micele : 13 februari 2018 om 09:57.
Micele is offline   Met citaat antwoorden