Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2021, 16:07   #45
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Oké u stelt voor om een zwarte natie te maken in de zuidelijke Amerikaanse staten...
Correctie, ik stel dat niet voor. Dit voorstel komt vanuit de zwarte gemeenschap. Ik ga gewoon mee in die redenering.

Citaat:
Eerst en vooral vormen de zwarten daar nu de meerderheid van de bevolking, ik dacht het niet... wat voor de Vlamingen, voorlopig toch nog wel het geval is...
Voor hoelang nog, daar zullen we het nu maar niet over hebben...
Met slechts 12 % van de bevolking maken ze in geen enkele staat de meerderheid uit. Dit neemt evenwel niet weg dat we kunnen brainstormen welke oplossingen zich aandienen om verdre maatschappelijk conflict te neutraliseren.

Citaat:
Ten tweede is er daar een vraag voor vanuit de zwarte gemeenschap... want het is één ding alles kapot slaan en profiteren van wat er allemaal opgericht wordt in een staat, of er zelf voor moeten zorgen en verantwoordelijk zijn dat er ook nog iets bestaat en/of opgericht wordt...
En juist daar is er in Vlaanderen geen probleem, want la Belgique, buiten profiteren van Vlaanderen doet niets voor Vlaanderen en Vlaanderen snakt ernaar om het zelf te doen en er zelf voor verantwoordelijk te zijn...
Dat is het hem juist. Als ze zelf hoeder en caretaker kunnen zijn zal dit mss een positieve stimulans kunnen zijn om opbouwend te zijn ipv afbrekend. Om meer energie te steken in vooruitgang en positiviteit ipv het continue afzetten tegen een maatschappelijke orde die ze als vijandig beschouwen.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 januari 2021 om 16:08.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden